Description du poste
Jouw takenpakket als Digital Marketeer:
- Je kijkt ten allen tijde uit naar optimalisatiemogelijkheden om onze conversion rate (CRO) en de user experience te verhogen (flawless end-to-end experience);
- Je definieert, meet & analyseert de impact van onze digitale initiatieven;
- Je bouwt de interne know-how op om tot de ultieme digital marketing mix te komen;
- Je speurt alle mogelijke hotleads op én probeert hen te overtuigen via marketing automation;
- Je bent de contactpersoon voor externe partners;
- Je gaat proactief op zoek naar nieuwe digitale initiatieven en bouwt deze uit. Hiervoor volg je de laatste digitale trends op de voet op en analyseer je de impact van de nieuwe acties;
- Je bent het aanspreekpunt voor de verdelers en hun digitale vraagstukken (eigen website, integratie iFrame, Activatie Google My Business, social media campagnes, etc);
- Je ondersteunt onze sales met je digitale inzichten en reikt initiatieven aan die zorgen voor een maximale ontzorging van de retailers.
Herken jij je in onderstaand profiel?
- Je bent in het bezit van een Bachelor- of Masterdiploma. Een eerste werkervaring is een plus;
- Je spreekt vlot Nederlands en Engels;
- Je hebt ervaring met CMS-systemen en beschikt over een basiskennis SEO en SEA;
- Je bent een échte 'intrapreneur': je neemt de zaken echt in handen en hebt een 'getting things done' attitude;
- Je herkent jezelf in de woorden: kritisch, analytisch en extreem leergierig;
- Je staat positief in het leven en houdt ervan om inhoudelijk uitgedaagd te worden.
Informations supplémentaires
- Statut
- Actif
- Formation requise
- Grade de Bachelier
- Lieu
- Roeselare
- Type de Contrat
- Jeune diplômé
- Date de publication
- 10-12-2024
- Secteur
- Administration / Secrétariat
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Arabe
Roulers | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier