Je bent het 1ste aanspreekpunt van onze klanten igv technische storingen
Jij geeft telefonische ondersteuning en brengt de situatie duidelijk in kaart
Jij plant in overleg met de klant een interventie in. Je houdt rekening met de aard van het probleem om de juiste technieker in te plannen
Jij staat garant voor een grondige voorbereiding (klant informeren, technieker briefen, bestelling van materialen, …) en opvolging van de interventie (kwaliteit, feedback klant, facturatie, …)
Je rapporteert aan de Service Coördinator.
Jouw resultaten
Elke interventie werd op een zo kort mogelijke tijd en logisch ingepland en volledig voorbereid
De technieker werd goed gebrieft en gedebrieft
Elke klant werd goed geïnformeerd voor en na de interventie
De administratie werd volledig en nauwkeurig uitgevoerd
Jouw kan achtergrond kan heel divers zijn:
je hebt jaren ervaring als technieker en wil overstappen naar een kantoorjob
je hebt net je bachelordiploma behaald in klimatisatie/elektromechanica en wil een eerste ervaring opdoen
...
Jouw attitude en manier van aanpakken is het belangrijkst
Jouw organisatietalent maakt dat iedere aanvraag zo snel mogelijk behandeld en opgelost wordt en iedere partij tijdig geïnformeerd wordt
Dankzij jouw communicatieve vaardigheden weet je de klant tevreden te stellen
Je bent ondernemend, proactief en oplossingsgericht
Je spreekt vlot Nederlands. Frans en Engels spreken is een pluspunt
Informations supplémentaires
Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Frasnes-lez-Gosselies
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
10-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe
Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier
Vous pouvez vous connecter sur StudentJob si vous avez créé un compte en tant qu'employeur. Trouver le bon candidat pour vous n'est plus qu'à quelques clics.