Description du poste
Voor onze vacature als commercieel/administratief bediende regio Roeselare, zoeken we een persoon die volgende taken voor zijn/haar rekening wilt nemen:
- Behandeling van klachten behoort eveneens tot je taak: dossiers up-to-dat houden, analyse van de klacht mee opmaken, communicatie met de klant rond de klacht en de genomen acties.
- Voor alle taken werk je zeer nauw samen met een Accountmanager die de klatnen bezoekt en de technische dienst.
- Onderhouden van goede contacten met de klant teneinde een lange termijn relatie uit te bouwen
- Bijwerken en onderhouden van de vakkennis en de technische vaardigheden binnen het eigen vakdomein teneinde de eigen kennis en vaardigheden te maximaliseren en deze optimaal binnen de organisatie toe te passen.
- de opmaak van de offerte
- registratie van het order in het bedrijfseigen ERP pakket
- zelf afhandelen van particuliere aanvragen via telefonisch contact
- opmaak van de factuur
- inning van de facturen: debiteurenbeheer, up-to-date houden van klantengegevens, back-up voor de klantenboekhouding
Voor deze vacature als commercieel/administratief bediende vragen zij volgende kwalificaties:
- Teamspirit
- Zelfstandig kunnen werken en denken
- Nauwkeurig en juist verwerken van gegevens
- Taalkennis: Nederlands (perfect)
- Frans (goed)
- Proactief & probleemoplossend denken
- Communicatief : vlotte telefoontechniek en schriftelijke communicatie en stelt de klant centraal
- Stressbestendig
- Commerciële feeling
- Multitasken en efficiënt werken /prioriteiten kunnen stellen
- Zin voor verantwoordelijkheid
Informations supplémentaires
- Statut
- Actif
- Formation requise
- Grade de Bachelier
- Lieu
- Roeselare
- Type de Contrat
- Jeune diplômé
- Date de publication
- 10-12-2024
- Secteur
- Administration / Secrétariat
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Arabe
Roulers | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier