Description du poste
Als Customer Service Coordinator zal je de volgende verantwoordelijkheden hebben:
- Je verleent klantenservice aan jouw klantenportefeuille en helpt klanten verder
- Je behandelt klantenorders van A tot Z met behulp van SAP
- Je houdt alle klantendossiers up-to-date zodat ze gemakkelijk toegankelijk zijn om op te volgen
- Je verzamelt informatie over klachten, vertragingen, betalingen en alles wat met je eigen klanten / accounts te maken heeft en volgt ze op
- Je bewaakt het niveau en de rotatie van vorraden van eigen klanten / accounts
De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:
- Je communiceert positief en vloeiend in het Engels (gesproken en geschreven)
- Je denkt probleemoplossend, servicegericht en bent een echte teamplayer met gevoel voor verantwoordelijkheid en organisatorische vaardigheden
- Je bent proactief en onderneemt actie bij onverwachte situaties
- Je staat open om het programma SAP onder de knie te krijgen
Informations supplémentaires
- Statut
- Actif
- Formation requise
- Grade de Bachelier
- Lieu
- Mechelen
- Type de Contrat
- Jeune diplômé
- Date de publication
- 10-12-2024
- Secteur
- Administration / Secrétariat
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Arabe
Malines | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier