HR Administrator à Edegem

Description du poste

Voor onze opdrachtgever, met standplaats Edegem, zoeken we in een exclusieve samenwerking een HR administrator om het team te vervolledigen. Deze functie kan zowel in een fulltime als parttime tewerkstelling uitgevoerd worden (minstens 80%). De verantwoordelijkheden: Je vormt samen met een team van 5 collega's de eerste lijn binnen HR. Je fungeert als aanspreekpunt voor de medewerkers met betrekking tot sociaal juridische en loontechnische vragen. Je informeert, adviseert en helpt een eigen groep aan medewerkers bij deze vragen. Doordat jij het gezicht van HR vormt, fungeer je tevens als vertrouwenspersoon. Het afhandelen van de HR administratie behoort ook tot het takenpakket: correct opstellen en verwerken van o.a. contracten, sociale documenten, afwezigheden/ziekte,... Het gezochte profiel van HR administrator: Bachelor diploma of -denkniveau Een passie voor HR administratie, aangevuld met voldoende ontwikkelde administratieve skills Sterk service-gericht, je wilt de medewerkers een warm gevoel geven met betrekking tot HR Stressbestendig, empatisch, zelf prioriteiten kunnen stellen Je fit in een zelfsturend team, daar waar de collega's elkaars klankbord zijn. Je bent hulpvaardig ingesteld Goede kennis van de Nederland...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Edegem
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
10-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre