Loketbediende Helpdesk | Kallo

Description du poste

Voor één van de grootste havenoverslagbedrijven in Europa. Elk jaar behandelen we meer dan 60 miljoen ton bulk, breakbulk, goederen in containers en vloeistoffen. Wereldwijd ontwikkelen, behandelen en beheren we maritieme supply chain oplossingen voor internationale klanten in specifieke industriële sectoren. Als loketbediende helpdesk sta je in voor de administratieve verwerking van container gerelateerde trafieken op onze terminal. Het takenpakket bestaat o.a. uit: Je bedient chauffeurs aan het helpdesk-loket, maakt hen wegwijs in het aanmelden / afmelden. Telefonisch contact met klanten, chauffeurs, opdrachtgevers,... Correct ingeven van gegevens in het computerprogramma. Je verzorgt de opvolging en verwerkt de administratie van alle container trafieken. Opmaken van planningen ter voorbereiding van de lossing / lading. Je volgt stockbewegingen op. Nauwkeurig en correct werken. Je kan zelfstandig werken en neemt initiatief. Communicatief en contactvaardig. Goede computervaardigheden. Je beschikt over werkkennis van het Nederlands – Frans – Engels – Duits. Kennis van bedrijfsspecifieke programmatuur en procedures m.b.t. het verwerken en opvolgen van stockage en aflevering is een plus. Kennis van de Slavische taal is een plus. Je bent stressbestendig en resultaatgerich...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Kallo
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
10-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre