HR Officer à Ieper

Als HR Officer ben je medeverantwoordelijk voor een correcte payroll, het opvolgen en uitvoeren van uiteenlopende activiteiten binnen HR, ter ondersteuning van de HR Manager, leidinggevenden en medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor een correcte payroll, het opvolgen en uitvoeren van uiteenlopende activiteiten binnen HR Je bent verantwoordelijk voor een correcte & tijdige loonverwerking en personeelsadministratie voor de arbeiders van onze dochteronderneming  (±35 arbeiders en bedienden). Je werkt hiervoor nauw samen met ons sociaal secretariaat; Je zorgt voor een dagelijkse controle van de tijdsregistratie van de arbeiders van ons hoofdkantoor (±300 arbeiders: productiearbeiders, personeel op werven, chauffeurs, onderhoudsafdeling…

Description du poste

Als HR Officer ben je medeverantwoordelijk voor een correcte payroll, het opvolgen en uitvoeren van uiteenlopende activiteiten binnen HR, ter ondersteuning van de HR Manager, leidinggevenden en medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor een correcte payroll, het opvolgen en uitvoeren van uiteenlopende activiteiten binnen HR Je bent verantwoordelijk voor een correcte & tijdige loonverwerking en personeelsadministratie voor de arbeiders van onze dochteronderneming  (±35 arbeiders en bedienden). Je werkt hiervoor nauw samen met ons sociaal secretariaat; Je zorgt voor een dagelijkse controle van de tijdsregistratie van de arbeiders van ons hoofdkantoor (±300 arbeiders: productiearbeiders, personeel op werven, chauffeurs, onderhoudsafdeling…): gepresteerde uren, afwezigheden, mobiliteit, verloftellers, recupuren… en biedt administratieve ondersteuning bij de payroll hiervan Je ondersteunt de HR manager bij de zoektocht naar geschikte medewerkers en staat bijgevolg ook in het correct organiseren van de onboarding van nieuwe medewerkers (inschrijven, contractopmaak, dimona, checkin@work…); Wanneer medewerkers in het buitenland worden ingezet, breng jij de detacheringen wettelijk in orde (A1 documenten, limosa-aangifte, sipsi…) Je fungeert als aanspreekpunt voor de medewerkers wat betreft sociale wetgeving en andere personeelsadministratie Je neemt een actieve rol op in diverse HR-projecten die betrekking hebben op het verder optimaliseren  en automatiseren van de payroll administratie en het verhogen van de payroll-dienstverlening Je rapporteert aan de HR Manager Je behaalde een bachelordiploma (bij voorkeur in een sociale, juridische of economische richting) Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans Je kan vlot overweg met Microsoft Office en Outlook Je bent in staat om snel in te spelen op wijzigende situaties en dringende vragen Je gaat discreet om met persoonlijke en vertrouwelijke informatie Je hebt een hart voor mensen en daartoe heb je de nodige sociale vaardigheden Als administratieve duizendpoot ben je cijfermatig sterk en ga je steeds heel gestructureerd & plan nauwkeurig te werk Je beschikt over een behoorlijke kennis van payrollprocessen, tijdsregistratiesystemen en loonverwerkingssoftware Wij bieden je een uitdagende functie met ...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Ieper
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
29-11-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Ypres | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre