CM helpt niet minder dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen: Bij ons leeft het. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!
Telefoneren doe je met plezier? Mensen op weg helpen is helemaal jouw ding? Hou je van warme contacten en mag er af en toe gelachen worden? Lees dan zeker verder!
In het CM Service center verwelkomen we een veelheid aan diverse vragen die binnenkomen via telefoon of mail en zorgen we er dagelijks voor dat onze leden maximaal toegang krijgen tot alles wat CM te bieden heeft.
Je zorgt voor een warm onthaal van onze leden via telefoon, mail of chat en geeft duidelijke informatie.
Ook voor meer complexe vragen/dossiers sta je paraat met duidelijke informatie op maat van onze leden en streef je naar het ééntijds behandelen van de vraag.
Jouw administratieve kwaliteiten kan je kwijt in de opvolging nadien.
Je bent leergierig want er valt héél wat te leren! Er is een uitgebreid en intensief leertraject voor je uitgewerkt en ook nadien blijf je voortdurend bijleren.
Je bent alert voor de behoeften van de klant en zoekt proactief naar mogelijkheden om onze CM-producten en diensten te promoten.
Je bent een gedreven bachelor of gelijkwaardig door ervaring met interesse in gezondheidszorg en de ziekteverzekering.
Je bent een dienstverlener in hart en nieren. Je beschikt over de nodige overtuigingskracht.
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en neemt problemen vast. Je doorgrondt daarbij snel een dossier of vraag om zo tot de essentie te komen.
Je vindt het fijn om deel uit te maken van een hecht team met ruimte voor initiatief waarbij je je dagelijks inzet voor de beste resultaten in het belang van onze leden.
Je bent stressbestendig en blijft rustig, ook in moeilijke en uitdagende omstandigheden.
Tewerkstellingsplaats : Ieper of Oostende.
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!