Administratief medewerker (m/v/x) startbaanovereenkomst à Brussel

De dienst ‘Toezicht Grondgebied & Natuurlijke Straling’ zoekt een nieuwe collega: administratief medewerker (m/v/x) Het Federaal Agentschap voor Nucleaire Controle (FANC), heeft als missie de bevolking, de werknemers en het leefmilieu te beschermen tegen het gevaar van ioniserende straling. De dienst Toezicht Grondgebied & Natuurlijke Straling is onder meer verantwoordelijk voorhet radiologisch milieutoezicht in België en het coördineren van de taken van het FANC binnen noodplanning. Binnen onze dienst zijn we op zoek naar een administratieve medewerker die ons kan helpen om deze missies te verwezenlijken. Je rapporteert aan het diensthoofd Toezicht Grondgebied & Natuurlijke straling. Originele vacature is te vinden op StepStone

Description du poste

  • het verzamelen van informatie met betrekking tot een dossier of opdracht verzamelen, het verwerken en ordenen om zo over alle nodige elementen en informatie te beschikken voor de behandeling van het betrokken dossier of opdracht ;
  • het uitvoeren van ondersteunende en organisatorische taken in het kader van de verschillende projecten en processen. Zo neem je bijvoorbeeld de organisatie op jou van vergaderingen, nodig je de betrokken personen uit, bereid je de meeting voor, neem je deel aan de vergaderingen voor het opstellen van verslagen en volg je mee de acties op die dienen geïmplementeerd te worden ;
  • het contactpunt zijn van de dienst voor de collega’s van andere departementen en externe partners om zo een uitwisseling van informatie mogelijk te maken en de samenwerking te bevorderen ;
  • het verzamelen van de nodige informatie en de vragen van de personeelsleden en interne of externe partners voor het geheel van de domeinen van de dienst beantwoorden met als doel de interne en externe belanghebbende maximaal te ondersteunen bij het zoeken naar een antwoord op de vragen, door hen correcte informatie te waarborgen. Dit doe je bijvoorbeeld door het voorbereiden van brieven, nota’s en presentaties en het opvolgen van de lopende projecten en hulp te bieden waar nodig ;
  • het administratief ondersteunen van de verschillende processen binnen de dienst.

Je functie specifieke competenties :

  • Je voldoet aan de voorwaarden voor een startbaanovereenkomst. Dit wil zeggen dat je voor de duurtijd van het contract van bepaalde duur jonger bent dan 26 jaar ;
  • Je bent ten minste in het bezit van een diploma hoger onderwijs van het korte type (Bachelor), bij voorkeur in office management ;
  • Je kan de bureauticatools vlot gebruiken (Word, Excel, Outlook, CRM, Sharepoint, …) ;
  • Je kan vlot en correct schriftelijk en mondeling communiceren in het Nederlands en het Frans.

Je generieke competenties :

  • Informatie behandelen
  • Werk structureren
  • Ondersteunen
  • Servicegericht handelen
  • Respect tonen
  • Betrouwbaarheid tonen
  • Zich ontwikkelen
  • Objectieven behalen

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Brussel
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
04-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Bruxelles | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre