De Lijn is een organisatie in beweging, die vooruit kijkt en innoveert. We zoeken naar slimme, veilige en duurzame oplossingen voor elke mobiliteitsvraag, in nauw overleg met de Vlaamse overheden. Elke dag zijn we met zo'n 8200 collega's in de weer. De Lijn creëert voor haar medewerkers een stimulerende en respectvolle werkomgeving zodat ze hun rol als ambassadeur zo vlot mogelijk kunnen waarmaken. Zo dragen wij allemaal bij tot een Vlaanderen dat vlot bereikbaar is en waar het aangenaam leven is. Ook jij kunt hierin een sleutelrol spelen. Samen vooruit ! Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!
Voltijds (37u) administratief medewerker voor de personeelsdienst bij De Lijn in Kessel-Lo gezocht.
Takenpakket:
- Je staat de werknemers van De Lijn telefonisch en per mail te woord met betrekking tot hun vragen (bv. klein verlet, ziekte, ...)
- Gegevens en informatie verzamelen, opvragen en beheren (bv. doktersattesten opvragen en linken, ...)
- Personeels gegevens invoeren, controleren en administratief verwerken
- Foute gegevens opsporen en rechtzetten
- Opmaken sociale documenten
Je werkt standaard van maandag t.e.m. vrijdag in een glijdend uurrooster.
Tewerkstellingsplaats: Eénmeilaan 37, 3010 Leuven, er is de mogelijkheid om 2 dagen per week van thuis te werken.
Loonpakket:
€ 2.866,87 bruto/maand + € 2,21 standplaatsvergoeding/dag + € 8 maaltijdcheque/dag
Kilometers met de wagen worden niet terugbetaald.
Er is wel een 100% terugbetaling voor openbaar vervoer
Het betreft een tijdelijke functie tot en met 31 december 2022 (met grote kans op verlenging).
- Je bent in het bezit van een bachelordiploma of gelijkwaardig door een sterke ervaring of interesse in HR
- Je bent analytisch sterk en werkt zeer nauwkeurig
- Bij voorkeur kennis sociale wetgeving
- Je bent administratief sterk en hebt een goede kennis van het office pakket
- Je bent contactvaardig en vlot
- Plus is kennis van SAP
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!