Description du poste
Je klant verwacht één aanspreekpunt en een persoonlijke ondersteuning en advies, aangepast aan zijn behoeften. Je biedt hem dus op een gepersonaliseerde manier toegang tot de multiservice-knowhow van Partena Professional.
Als Payroll Consultant:
- Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonen in functie van de inlichtingen die de werkgever doorgeeft.
- Verzorg je de administratieve opvolging inzake personeelsadministratie van onze klanten en de officiële instanties.
- Houd je je kennis van de sociale wetgeving op peil om onze klanten de beste dienstverlening te garanderen.
- Identificeer je de noden van de klanten om ze optimaal te beantwoorden en je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klant.
- Om deze vertrouwensrelatie te versterken, neem je deel aan fideliseringsacties.
Jouw profiel:
- Je behaalde minimum een bachelor diploma en je beschikt bij voorkeur over een eerste ervaring in HR.
- Je organiseert je tijd op een efficiënte wijze en je bent flexibel naargelang de prioriteiten van de klantenportefeuille van het team.
- Je staat open voor change en je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken met een gezonde dosis humor.
- Je bent stressbestendig. Je houdt het hoofd steeds koel en kan hoofd-van bijzaak onderscheiden, ook wanneer je verschillende aanvragen tegelijkertijd moet behandelen.
- Je bent Nederlandstalig, kennis van het Frans en het Engels zijn een pluspunt.
Informations supplémentaires
- Statut
- Actif
- Formation requise
- Grade de Bachelier
- Lieu
- Oost-Vlaanderen
- Type de Contrat
- Jeune diplômé
- Date de publication
- 08-12-2024
- Secteur
- Administration / Secrétariat
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Arabe
Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier