First Line Helpdesk Officer à Sint-Gillis

Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Als First Line Helpdesk Officer kom je terecht in een team van een 7-tal medewerkers en zorg je ervoor dat de gebruikers hun materiaal en toepassingen optimaal kunnen gebruiken. Je biedt eerstelijnsondersteuning aan de interne medewerkers voor zowel de pc’s als de telefonie (thin clients, PC, MFP, mobile devices en accessoires).
Concreet beantwoord je de oproepen (in het Frans en in het Nederlands) en registreer je de gemelde incidenten. Je lost de incidenten op volgens de geldende procedures, begeleidt de gebruikers en maakt hen vertrouwd met de (nieuwe) informaticatools.
Je werkt tevens mee aan de opmaak van een inventaris over materiaal, procedures en knowhow.
Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs of een Bachelordiploma.
Je beschikt over een goede basiskennis van IT-infrastructuur (LAN, TCP/IP, beveiligingsinfrastructuur, Windows-domeinen, network printing...) en kan dus een gefundeerde diagnose stellen.
Kennis en ervaring in verband met ITIL zijn een troef.
Je bent resultaatgericht en maakt er een erezaak van om gepaste oplossingen te vinden.
Je aarzelt niet om initiatieven te nemen om het werk te verbeteren.
Je werkt gestructureerd en bepaalt prioriteiten om je werk te plannen.
Je hebt goede communicatievaardigheden en bent stressbestendig.
Je hebt een goede kennis van de tweede landstaal.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Sint-Gillis
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
08-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre