Medewerker office management à Brussel

Kom jij de ondersteunende diensten van de Sociaal-Economische Raad van Vlaanderen versterken en geef je straks mee vorm aan een moderne en efficiënte ondersteuning van de studiediensten? SERV: wie zijn wij? De Sociaal-Economische Raad van Vlaanderen (SERV) geeft in naam van de Vlaamse sociale partners advies over alle belangrijke sociale en economische thema’s aan het Vlaams Parlement, de Vlaamse Regering of een lid van de Vlaamse Regering. De SERV maakt ook op eigen initiatief rapporten en adviezen, organiseert events en ondersteunt het afsluiten van akkoorden tussen de Vlaamse sociale partners. Er werken een 70-tal medewerkers bij de SERV in verschillende afdelingen: de SERV-studiedienst, de Stichting-Innovatie & Arbeid, de Commi

Description du poste

Wat zijn jouw taken?

  • efficiënt en nauwkeurig administratieve en organisatorische taken uitvoeren voor de studiediensten, zoals:
    • beheer ledenbestand
    • redactie van e-mails en brieven
    • documentbeheer: metadata, klassement, archivering, …
    • voorbereiding en ondersteuning van vergaderingen en events
    • deelname aan en verslaggeving van vergaderingen
  • zorgen voor een vriendelijk en klantgericht onthaal (telefonisch en persoonlijk) van bezoekers.
  • voorstellen formuleren voor een betere aanpak en werking van administratieve of organisatorische taken.
  • Sporadisch inspringen voor logistieke ondersteuning.

Wie ben je?  

  • Je bent sterk in administratieve ondersteuning en je houdt van een afwisselend takenpakket.
  • Je bent dynamisch en helpt met de glimlach onze bezoekers en collega’s verder.
  • Je werkt graag actief samen met collega’s om resultaten te halen en bij te dragen tot een positieve groepssfeer.

 

Wat zijn je competenties?

  • Je bent een expert in MS Office en hebt de nodige digitale skills. Kennis van SharePoint is een pluspunt.
  • Je kan helder en doelgericht communiceren in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je stelt je flexibel op. 
  • Je kan doelgericht en planmatig werken.
  • Je bent klantgericht, proactief en hebt zin voor initiatief.
  • Je kan jezelf goed inschatten en staat open voor feedback.

 

Diploma en ervaring

  • Je hebt een diploma hoger onderwijs (bachelor)
  • Kandidaten zonder het gevraagde bachelorsdiploma, maar met gelijkwaardigheid door ervaring kunnen contact opnemen met

    toegangsbewijs@vdab.be

    , ten laatste op 23 juni 2022.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Brussel
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
08-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Bruxelles | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre