administratief medewerker à Elsene

Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf.We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector.Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit.Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust!Welcome to the Family! Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind ge

Description du poste

Je rapporteert aan de Administration Manager en maakt deel uit van een klein, dynamisch en gemotiveerd team. Samen met je collega's zal je er steeds naar streven om proactief de beste service te bieden door kwalitatieve, flexibele en innovatieve oplossingen te bieden.

Je houdt van telefonisch contact met onze klanten en van rechtstreeks contact met uw collega's. Je bent flexibel, een probleemoplosser en communiceert graag op een open en correcte manier.


  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de dagelijkse taken binnen de afdeling Administratie en Logistiek onder toezicht van de Administration Manager;
  • Beheer van inkomende en uitgaande post, aangetekende brieven, exprespost;
  • Beheer van inkomende en uitgaande post, aangetekende brieven, exprespost; Beheer van de receptie van het hoofdkantoor: beheer van telefoongesprekken en ontvangst van bezoekers;
  • Voorbereiding en follow-up van wekelijkse mails en terugzendingen naar JobCenters en regionaal hoofdkantoor;
  • Beheer van bestellingen van kantoormateriaal;
  • Deelname aan de moderniseringsprojecten van het departement;
  • Zorgen voor naleving van administratieve procedures;
  • Follow-up van externe leveranciers voor ons hoofdkantoor en JobCenters;
  • Op vraag de departementen ondersteunen met diverse administratieve taken.

  • Je bent een goede communicator zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent vertrouwd met het Office-pakket en kunt zich nieuwe software snel eigen maken;
  • Je bent georganiseerd en communiceert goed;
  • Je bent flexibel en krijgt dingen voor elkaar;
  • Je spreekt vloeiend Frans of Nederlands en hebt een goed niveau in de andere taal;
  • Je bent rigoureus en kunt dossiers met de grootste discretie behandelen.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Elsene
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
10-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre