Description du poste
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning en opvolging van de facilitaire diensten bij één van onze Key Accounts.
- Je zorgt voor de administratieve opvolging van de uit te voeren interventies via een ticketsysteem.
- Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van planningen van de wettelijke technische keuringen.
- Je staat in voor het bewaren van de documentatie van o.a. de wettelijke controles van de brandblusapparaten. Je bestelt het nodige materiaal en volgt de facturen op.
- Je zorgt voor een vlotte communicatie en rapportage naar de klant en jouw contract manager.
- Je hebt een stevige basiskennis van het office pakket (o.a. Excel, Word) en bent in staat om snel nieuwe systemen aan te leren.
- Je kan administratief nauwkeurig werken.
- Je spreekt zeer goed Nederlands en heb een goede basis kennis Engels.
- Je bent klantgericht en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Je bent flexibel ,proactief en een echte teamspeler.
Informations supplémentaires
- Statut
- Actif
- Formation requise
- Grade de Bachelier
- Lieu
- Oost-Vlaanderen
- Type de Contrat
- Jeune diplômé
- Date de publication
- 10-12-2024
- Secteur
- Administration / Secrétariat
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Arabe
Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier