Office Assistant à Edegem

Onze klant is expert in HR dienstverlening op het vlak van competentie -en talentmanagement. Het beoordelen en ontwikkelen van mensen zijn de centrale thema's. Door hun aanpak zorgen zij ervoor dat mensen competenter en bedrijven competitiever worden.Ter uitbreiding van het team in Edegem zijn zij op zoek naar een Client & Office Assistant.Interesse in deze uitdagende functie bij een top werkgever? Solliciteer dan snel! Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!

Description du poste

Volgend boeiend en afwisselend takenpakket staat u te wachten:

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als face to face;
  • Administratieve opvolging van de projecten;
  • Onthaal van de mensen op kantoor;
  • Agenda beheer van de consultants:
  • Ondersteuning van het management.

Jouw talent en competenties?

  • Je bent heel enthousiast en leergierig;
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans, Engels is een plus;
  • Je communiceert op managementniveau;
  • Je legt en onderhoudt vlot contacten;
  • Klantgerichtheid en betrouwbaarheid draag jij hoog in het vaandel.

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Edegem
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
06-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre