CM helpt niet minder dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken. Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job. Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven. Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen: Bij ons leeft het. Originele vacature is te vinden op StepStone.be – Vind gelijkaardige jobs, informatie over werkgevers en carrièretips op StepStone.be!
Telefoneren en mailen doe je met plezier? Mensen helpen is helemaal jouw ding? Lees dan zeker verder!
Je functie
Voor onze CM-klanten zijn wij op zoek naar gemotiveerde Service center consulenten. De ideale kandidaat zorgt voor een warme telefonische dienstverlening en gidst onze klanten doorheen ons ruim aanbod.
Als eerste aanspreekpunt sta je klanten telefonisch te woord die vragen hebben over de verplichte ziekteverzekering, onze diensten en voordelen en vragen in verband met zorg. Je zoekt de vraag achter de vraag en geeft duidelijke informatie op maat van het lid. Je doet dit op een klantvriendelijke, persoonlijke en pro-actieve manier en zorgt zo voor een excellente klantbeleving.
Ook volbreng je diverse administratieve taken, volg je de mailbox op en neem je indien nodig zelf contact op met onze klanten. Deze contactnames staan in verband met dossieropvolging, maar ook met (after)sales.
Je bent trots op CM en laat geen kans onbenut om het aanbod van CM te promoten naar zowel leden als niet-leden.
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!