Description du poste
Als back-office medewerker voor onze dochter Vanbreda Mediùs in Antwerpen sta je in voor een professioneel beheer van de verzekeringsdossiers van particulieren, zelfstandigen en kleine ondernemingen.
- Je bent hét aanspreekpunt voor klanten inzake auto-, aansprakelijkheid-, brand-, ongevallendossiers,…
- Je houdt hun dossiers administratief op punt, zorgt voor de polisopmaak en je zoekt mee naar de beste verzekeringsoplossing.
- Daarnaast volg je aanpassingen op en helpt de klant verder bij vragen of problemen.
- Je onderhoudt contacten met klanten en verzekeringsmaatschappijen.
- Je ondersteunt de Brokers bij het vinden van commerciële opportuniteiten en bij het voorbereiden van klantenbezoeken.
Ben jij een administratief wonder die graag ook commerciële contacten legt met klanten? Iemand die pro-actief op zoek wil gaan naar de juiste verzekeringsoplossing voor zijn/haar klanten?
Beschik je bovendien over volgende competenties? Dan ben jij dé dossierbeheerder die wij zoeken!
- Je hebt een bachelor diploma, bij voorkeur in financiën en verzekeringen of rechtspraktijk.
- Ervaring binnen verzekeringen is een pluspunt, interesse is een must!.
- Je bent klant- en servicegericht en gaat proactief op zoek naar de juiste oplossing.
- Je bent sterk in administratie en werkt accuraat en gestructureerd.
- Je werkt autonoom en probleemoplossend.
- Met je positieve ingesteldheid, inzet en enthousiasme draag je bij aan een toffe werksfeer.
- Je bent PC vaardig. Kennis van het softwarepakket Brio is een meerwaarde.
Informations supplémentaires
- Statut
- Actif
- Formation requise
- Grade de Bachelier
- Lieu
- Antwerpen
- Type de Contrat
- Jeune diplômé
- Date de publication
- 27-11-2024
- Secteur
- Administration / Secrétariat
- Permis de conduire BE/EU exigé
- Non
- Voiture exigée
- Non
- Lettre de motivation exigée
- Non
- Langues
- Arabe
Anvers | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier