Het bedrijf is een grote internationale speler binnen de verzekeringssector. Jouw takenpakket: Je beheert volledig de dossiers volgens strikte richtlijnen zoals de analyse van vragen van agenten, klanten en collega's, de interpretatie van medische verslagen, de beslissingsname in het kader van risicoacceptatie; Je hebt schriftelijk en telefonisch contact met de klanten en de agenten; Je neemt beslissingen in het kader van risicoacceptatie, en rapporteert en motiveert deze beslissingen; Je zorgt voor de klachtenbehandeling; Je rapporteert over de status van de behandelde dossiers, de binnenkomende klachten en over gegevens die binnen de dienst en dienstoverschrijdend verzameld zijn; Je organiseert je werkvoorraad en doet voorstellen tot verbetering van de organisatie binnen de afdeling; Je helpt bij het testen van systemen en het opstellen van een handleiding binnen je eigen werkgebied. Jouw profiel: Je hebt een bachelor (Financiën-en verzekeringswezen of medisch), of gelijkwaardig door ervaring; Basiskennis van medische terminologie is een pluspunt; Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans, zowel schriftelijk als mondeling; Je kan vlot met de PC werken en hebt gevorderde kennis van MS Office; Je kan snel en nauwkeurig werken; Oplossingsgericht en analytisch denken behoren tot je competenties; Je hebt zin voor initiatief en kan beslissingen nemen; Discretie en respect voor beroepsgeheim en privacy zijn noodzakelijk; Je kan zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer. Je komt terecht in een internationale omgeving. De klant biedt je een mooie verloning aangevuld met ADV-dagen en maaltijdcheques. Verzekeringen en een cafetariaplan komen er bij vanaf je vast in dienst gaat. Je start via ons op als u...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!