Polyvalent Administratief Bediende à Antwerpen

32.000 klanten, 131.000 medewerkers, aanwezig op 4 continenten en in 36 landen  maakt van ATALIAN een marktleider in de facilitaire dienstverlening aan bedrijven, organisaties en overheden. In België vertegenwoordigt Atalian een omzet van 107 miljoen Euro en worden onze 1.500 klanten ontzorgd door 3.200 medewerkers.                Atalian is actief in schoonmaak, hospitality, catering en building maintenance en richt zich op diverse sectoren zoals kantoren, retail, transport & logistiek, industrie, onderwijs en zorg. Onze cultuur wordt gekenmerkt door agile ondernemerschap, integriteit, eenvoud en duurzaamheid.                             Oplossingen, van hoge kwaliteit met extra aandacht voor Total Cost of Ownership, klantbeleving en i

Description du poste

32.000 klanten, 131.000 medewerkers, aanwezig op 4 continenten en in 36 landen  maakt van ATALIAN een marktleider in de facilitaire dienstverlening aan bedrijven, organisaties en overheden. In België vertegenwoordigt Atalian een omzet van 107 miljoen Euro en worden onze 1.500 klanten ontzorgd door 3.200 medewerkers.                Atalian is actief in schoonmaak, hospitality, catering en building maintenance en richt zich op diverse sectoren zoals kantoren, retail, transport & logistiek, industrie, onderwijs en zorg. Onze cultuur wordt gekenmerkt door agile ondernemerschap, integriteit, eenvoud en duurzaamheid.                             Oplossingen, van hoge kwaliteit met extra aandacht voor Total Cost of Ownership, klantbeleving en innovatie, is wat Atalian te bieden heeft aan haar klanten. Interne verschuivingen, structurele groei en ambitie maken dat ATALIAN op zoek gaat naar een :   Polyvalent Administratief Bediende (M/V/X)     Vanuit het kantoor te Antwerpen ben je als Administratief Bediende verantwoordelijk voor het mee-opvolgen van de diverse administratie van de dagdagelijkse activiteiten. Je werkt nauw samen met jouw administratieve en operationele collega’s. Het ingeven van bestellingen in onze bestellingsoftware (UBW), het opvolgen van de leveringen en stockbeheer Beheer wagenpark De opmaak van offertes, Ingave van gevolgde opleidingen in onze databank en deze nauwlettend aanvullen, Opvolging en behandeling van de verkeersboetes voor jouw collega’s van Antwerpen, Het behandelen van de binnenkomende post, Ad-hoc diverse administratieve taken (telefoon, onthaal bezoekers,….) Naargelang jouw groei en motivatie en capaciteiten kan dit takenpakket zeker en vast worden uitgebreid. Een junior, niveau Bachelor, die na opleiding autonoom kan werken, Een eerste interessante en relevante ervaring van minimum 2 jaar heeft opgebouwd, Die zin heeft gemotiveerd is om binnen de functie te groeien en zo meer verantwoordelijkheden op zich wil nemen, Die verbaal als schriftelijk vlot kan communiceren, Dat proactief meedenkt en die zich profileert als een doener,   Die nauwkeurig werkt en daarnaast ook stipt en kritisch is, Nederlandstalig , maar die toch ook een aardig mondje Frans spreekt, Die het  Microsoft pakket goed onder de knie heeft (vooral Word / Excel). Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen (zoals oa:  maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, netto vergoeding, terugbetaling openbaar vervoer, smartphone, laptop, 4-extra vakantiedagen enz…), Een voltijds, vast contract, In functie van de noden, mag je rekenen op zowel interne als externe opleidingen,  Een boeiende job met voldoende uitdagingen, in een dynamisch kader waar er zeker ruimte is tot groei.   Plaats van tewerk...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Antwerpen
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
10-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Anvers | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre