Customer Service medewerker - Bachelor of Master, pas afgestudeerd en op zoek? Solliciteer dan zeker à Vilvoorde

Description du poste

Als Customer Service Klantbeheerder ben je een spin in het web tussen de klanten in het kanaal, de sales organisatie en diverse interne organisaties. Als klantbeheerder is je functie als volgt ingedeeld:   Als klantbeheerder (70%) ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse Order2Cash proces van de aan jou toegewezen klanten. Je bewaakt de processen (orderinvoer, klantaanvragen, promoties, conditie-invoer, bonus berekeningen en - registratie) Volgt nauwgezet de leveringen op, ageert indien issues en handelt factuur, creditnota's en issues met betalingen verder af Financiële en logistieke klachtverwerking en afhandelen van de vergoeding aan de klant (CRM/Case management). Dit in nauw overleg met de magazijnen en LSP's   Je bent alert voor procesverbeteringen en maakt concrete, projectmatige voorstellen Verantwoordelijk voor binnenkomende als uitgaande telefonie en e-mails (beurtrol met collega's) Je bent verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie omtrent het orderboek van jouw klantenportfolio Bijdragen aan het up-to-date houden van handboeken en meedenken in het verbeteren van procedures Signaleren van escalaties en opvolgen oplossingen Als projectmedewerker (30%) voor customer improvement (CI) ligt je initiële focus op het signaleren, initiëren van de uitwerking van projecten die de efficiëntie van de organisatie en/of klanttevredenheid vergroot. Je bent de brug én werkt nauw samen met de verschillende interne afdelingen zoals customer support, marketing, sales, finance en supply chain Je stemt continu de noden en behoeften van de verschillende betrokken partijen op elkaar af binnen het procesverbeteringstraject Je focust op het optimaliseren van bestaande en het implementeren van nieuwe processen gelinkt aan customer support Je houdt rekening met én schat de impact op de bredere organisatieprocessen en -structuur goed in In samenspraak met de business leg je de scope en de definitie van het project vast, waarbij je vervolgens (2e fase) het algemene projectplan opmaakt en beheert/opvolgt van  A tot Z Je coördineert, stuurt en faciliteert een efficiënte samenwerking tussen de verschillende afdelingen tijdens realisatiefase en evalueert de outcome Je waakt permanent over de scope en je timing van de deliverables project Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring Enige werkervaring in het vakgebied Customer Service/Sales is een pluspunt Vaardigheid met administratieve computersystemen, zoals ERP systemen (voorkeur SAP), klantenapplicaties CRM, SRM, Microsoft Office (voorkeur Excel) Sociale vaardigheden: flexibele teamspeler, klantvriendelijk (mail/ telefoon), proactief, commercieel, resultaatgericht, positieve klantattitude, accuraat, feedback geven en planmatig ingesteld en hands on mentaliteit NL met een zeer goede kennis FR of andersom + goede kennis EN Uitvoerend cijfermatig inzicht + controle functie (bijvoorbeeld berekenen + controleren bonussen) Aandachtig en geconcentreerd werken aan dagelijkse taken met deadlines in combinatie met telefonische beschikbaarheid Vooropstellen van de klant in alle werkzaamheden/processen (visitekaartje van de organisatie) Passie voor verbetering vanuit organisatie en de klant Projectmatige approach. (Mature en zelfstandige werkhouding) We b...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Vilvoorde
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
10-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre