Onze partner ontwikkelt softwareplatformen op maat voor grote, internationale bedrijven. Hiernaast voorzien zij ook een platform waarop de eindgebruikers bijvoorbeeld certificaten kunnen registreren. Op deze manier maken zij de flow aan documentatie efficiënt en ontzorgen zij de klant van A tot Z. Als Account Executive voor een groeiende KMO actief in softwaretoepassingen en consultancy ben je verantwoordelijk voor de begeleiding en optimalisatie van de user experience van internationale klanten. In de eerste plaats ben jij de business SPOC (single point of contact) voor een grote internationale key account; - Tijdens meetings met jouw klant detecteer je specifieke vragen of noden; - Je adviseert de klant en koppelt eventuele wijzigingen aan de software intern terug; - Je analyseert en rapporteert dit maandelijks, zowel proactief als op vraag. Hiernaast begeleid je de eindgebruikers dagelijks in het gebruik van het kwalificatie- en registratieplatform. Je analyseert de klantenvragen, vertaalt ze naar gewenste aanpassingen en communiceert dit naar de product owner. Tot slot geef je ook online training over het gebruik van het platform. - Je bent een echte talenknobbel. Zo spreek je goed Nederlands en Engels, maar ook vlot Frans en/of Duits; - Je leeft op van communicatie op verschillende niveaus. Zowel klanten, eindgebruikers van het platform en jouw collega?s intern sta je te woord. Steeds to the point en met groot enthousiasme; - Je hebt minstens een bachelor- of masterdiploma behaald. Denk aan communicatiewetenschappen, international business management, taal- en letterkunde, office management, of een lerarenopleiding; - Ervaring is geen vereiste!; - Je hebt affiniteit met IT of software; - Je bent woonachtig in de regio van Dendermonde. - Zeer aantrekkelijk loon aang...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!