Administratief medewerker à Wijnegem

Description du poste

Onze klant is een open, dynamisch en vooruitstrevend bedrijf waar ruimte is voor visie, initiatief en persoonlijke groei. Je krijgt de ondersteuning van goed uitgebouwde diensten. Binnen het bedrijf kan je volop genieten van de voordelen verbonden aan een boeiende en gevarieerde job en kan je rekenen op een aangename werksfeer. Het bedrijf is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer en de wagen (voldoende parkeergelegenheid). Jouw takenpakket: Je hebt contact met klanten via de telefoon of e-mail; Je bewaakt dubieuze debiteuren; Je beheert het incasso van onbetaalde klantenfacturen; Je verzorgt aanpassingen van prijzen of data in SAP; Je verzorgt de opvolging van vragen van klanten en medewerkers. Jouw profiel: Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans; Kennis van SAP is een pluspunt; Je werkt op een positieve manier samen met je collega's en gaat steeds accuraat en nauwkeurig te werk; Je bent klantgericht en communicatief vaardig; Je vindt het leuk om analytisch na te denken en resultaatgericht te werk te gaan. Wij bieden jou een interessante en gevarieerde functie binnen een dynamische werkomgeving. Je kan rekenen op een marktconform salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een woon-werkvergoeding, extra verlofdagen en je...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Wijnegem
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
29-11-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre