Payroll Consultant - Hasselt

Bij Partena Professional geloven we dat ondernemers de motor van onze economie zijn. Daarom helpen we de zelfstandigen om hun inkomen veilig te stellen, de KMO's om te groeien en de grote bedrijven om de lonen van hun werknemers te beheren. Met Partena Professional krijgt elk bedrijf over de nodige expertise om te groeien. Als Cluster zijn we gericht op de ontwikkeling van onze klanten in de sector Interim & Dienstencheques. We ondersteunen hen bij alle payroll gerelateerde diensten en werken samen met hen aan de optimalisering van hun payroll processen en HR gerelateerde uitdagingen. Je klant verwacht één aanspreekpunt en een persoonlijke ondersteuning en advies, aangepast aan zijn behoeften. Je biedt hem dus op een gepersonaliseerde m

Description du poste

Bij Partena Professional geloven we dat ondernemers de motor van onze economie zijn. Daarom helpen we de zelfstandigen om hun inkomen veilig te stellen, de KMO's om te groeien en de grote bedrijven om de lonen van hun werknemers te beheren. Met Partena Professional krijgt elk bedrijf over de nodige expertise om te groeien. Als Cluster zijn we gericht op de ontwikkeling van onze klanten in de sector Interim & Dienstencheques. We ondersteunen hen bij alle payroll gerelateerde diensten en werken samen met hen aan de optimalisering van hun payroll processen en HR gerelateerde uitdagingen. Je klant verwacht één aanspreekpunt en een persoonlijke ondersteuning en advies, aangepast aan zijn behoeften. Je biedt hem dus op een gepersonaliseerde manier toegang tot de multiservice-knowhow van Partena Professional. Als Payroll Consultant: Zorg je voor het goede verloop van het berekeningsproces van de lonen in functie van de inlichtingen die de werkgever doorgeeft. Verzorg je de administratieve opvolging inzake personeelsadministratie van onze klanten en de officiële instanties. Houd je je kennis van de sociale wetgeving op peil om onze klanten de beste dienstverlening te garanderen. Identificeer je de noden van de klanten om ze optimaal te beantwoorden en je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klant. Om deze vertrouwensrelatie te versterken, neem je deel aan fideliseringsacties.     Jouw profiel: Je behaalde minimum een bachelor diploma en je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in HR . Gemotiveerde en leergierige schoolverlaters zijn eveneens welkom om zich kandidaat te stellen! Je hebt sterke professionele communicatie skills en kan de klant te woord staan in het Nederlands en het Frans.  Je organiseert je tijd op een efficiënte wijze en je bent flexibel naargelang de prioriteiten van de klantenportefeuille van het team. Je staat open voor change en je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken met een gezonde dosis humor. Je bent stressbestendig. Je houdt het hoofd steeds koel en kan hoofd-van bijzaak onderscheiden, ook wanneer je verschillende aanvragen tegelijkertijd moet behandelen. Wat bieden wij jou aan? •    TEAMWORK: collegialiteit en kennisdeling zijn belangrijke waarden. Het team heeft heel wat experten (multidisciplinair team) in huis om jou te ondersteunen...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Hasselt
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
29-11-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Hasselt | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre