Dit familiebedrijf is al meer dan 40 jaar gepassioneerd actief binnen de verwarmingssector. Als customer service officer sta je in voor de juiste verwerking en opvolging van de orders. Daarnaast regel je de productieplanning en fungeer je als schakel tussen de klanten en de verschillende binnendiensten. Je zal de enige persoon zijn in Limburg voor de commerciële binnendienst, maar uiteraard kan je dagelijks sparren met collega's van de buitenlandse vestiging. Spreek jij vloeiend Nederlands, Engels en Frans ? en beschik jij tevens over een goede kennis Duits? Lees dan zeker verder, want wij zijn op zoek naar jou! Het takenpakket: Samen met je collega's sta je in voor de verwerking en opvolging van de orders en vragen van de klanten. Je beantwoordt vragen en speelt informatie en klachten van de klanten door. Je bent de administratieve toeverlaat voor orders en je regelt de productieplanning. Je fungeert als schakel tussen de klanten en verschillende binnendiensten. Je kan anticiperen op problemen en informeert jou klant in geval van problemen met leveringen. Je zorgt voor een gestructureerde werking van je dagdagelijkse taken. Het profiel: Je genoot van een bacheloropleiding of je hebt ervaring in een gelijkaardige functie. MS Office kent geen geheimen voor jou! Kennis van SAP is een plus. Je werkt graag in een klein team. Je draagt klantenservice hoog in het vaandel en beschikt over een commerciële flair. Je kan werken in een stressvolle situatie, je bent servicegericht en je bent een gedreven teamplayer. J...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!