Altijd al een sterke aanleg voor administratie gehad? Zet jij ook steeds de juiste puntjes op de i? Een talenknobbel NL & FR die je graag tijdens jouw werk wilt inzetten? Lees dan snel verder, want misschien ben jij wel de nieuwe collega waar Telenet naar op zoek is!! Vanuit het Customer Center in Aalst ben jij het eerste contactpunt van de professionele Telenet klanten. #customercarejobs! Je biedt hen een persoonlijke begeleiding naar de oplossing van hun probleem / antwoord op hun vraag. Dit doe je door gerichte vragen te stellen en diep in gesprek te gaan over de producten, diensten en facturen die zij hebben afgesloten bij Telenet. De vragen die je zal behandelen hebben allemaal betrekking op administratie, bv vragen over facturat
Altijd al een sterke aanleg voor administratie gehad? Zet jij ook steeds de juiste puntjes op de i? Een talenknobbel NL & FR die je graag tijdens jouw werk wilt inzetten? Lees dan snel verder, want misschien ben jij wel de nieuwe collega waar Telenet naar op zoek is!! Vanuit het Customer Center in Aalst ben jij het eerste contactpunt van de professionele Telenet klanten. #customercarejobs! Je biedt hen een persoonlijke begeleiding naar de oplossing van hun probleem / antwoord op hun vraag. Dit doe je door gerichte vragen te stellen en diep in gesprek te gaan over de producten, diensten en facturen die zij hebben afgesloten bij Telenet. De vragen die je zal behandelen hebben allemaal betrekking op administratie, bv vragen over facturatie. Hiernaast ben je ook verantwoordelijk voor de administratieve verwerking die erbij komt kijken. Je luistert naar de concrete noden van de klant en speelt hier gemakkelijk op in. Je bezorgt iedere klant de 'Amazing Customer Experience' waar Telenet voor bekend staat om zo de dienstverlening te verbeteren. Jij past perfect in het Telenet-plaatje als je onderstaand lijstje zonder probleem kan afvinken: MUST HAVES: - je beheerst de Nederlandse én Franse taal zonder probleem, zowel gesproken als in geschreven communicatie - de klant komt voor jou steeds op de eerste plaats; je vormt een onderbouwd gesprek met de klant waaruit je alle informatie kan halen - je weet snel wat de noden van jouw klant zijn en speelt hier vlotjes op in zonder jezelf op te dringen NICE TO HAVES: - dankzij jouw aangename telefoonstem ben je een fijne gesprekspartner voor je klanten en kan je snel een vertrouwensband opbouwen - je merkt snel commerciële opportuniteiten en biedt een uitbreidend/vernieuwend pakket gemakkelijk aan de klanten aan Telenet biedt jou een zeer doorgedreven maar interessante opleiding om je klaar te stomen voor de werkvloer. Eens je effectief aan de slag bent, is er nog coaching on the job, zodat je nooit helemaal alleen staat. Hiernaast biedt Telenet jou een brutoloon van €2332, dat nog eens aangevuld wordt met maaltijdcheques van 8€ per gewerkte dag. Ook jouw welzijn op de werkvloer en persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor Telenet, dus hier wordt ook op ingespeeld. De werkuren worden als volgt ingevuld: - van maandag t.e.m vrijdag tussen 8u en 18u in een flexibel uurrooster - ook één zaterdag om de 4 weken van 9u ...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!