SGS (www.sgs.be) is wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. SGS staat bekend als de global benchmark voor kwaliteit en integriteit. SGS onderhoudt wereldwijd een netwerk van ca. 2000 kantoren en laboratoria met meer dan 100.000 werknemers. De afdeling CEBEC staat in voor het Belgisch keurmerk voor elektrische laagspanningsapparatuur. Het geeft aan dat voldaan wordt aan de voor zulke apparatuur geldende regels van de Europese Unie. Wij zoeken een enthousiaste communicatieve en administratieve kracht om ons team in Anderlecht te versterken. Samen met je collega’s ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via telefoon en mail en sta je in voor het opstellen van offertes, verdere opvolging van offerteaanvragen en administratieve ondersteuning voor test- en certificatiedossiers. Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit: - het bevestigen van alle werkopdrachten, - opmaken en controleren van facturen, - dossiervoorbereiding, opmaken en opvolgen van offertes, - materiaal bestellen, - proeflezen en bewerken van rapporten, - gegevenscodering - Je beschikt over een bachelor diploma in administratieve richting. Ervaring in een soortgelijke functie is uiteraard een pluspunt maar geen must. Interesse in techniek is een pluspunt. - Klantentevredenheid en optimale dienstverlening zijn voor jou geen loze begrippen. Je bent een ‘pleaser’ die voor zijn/haar klanten tot het uiterste gaat en voor elk probleem een werkbare oplossing vindt. - Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, nauwkeurigheid, stressbestendigheid, flexibiliteit en werklust zijn jouw voornaamste troeven. - Je stelt de juiste prioriteiten, werkt proactief en durft ook initiatief te nemen. - Naast een spreekt én schrijft vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Interesse om dee...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!