. Jouw nieuwe werkgever Voor een goede klant in regio Antwerpen, een familiale kmo in de vastgoedsector, kijkt Hays Antwerpen momenteel dringend uit naar een nieuwe collega om hun team te vervoegen! Het gaat om een interne verschuiving en dus om een vaste betrekking. Jouw nieuwe functie Als sales back office medewerker is jouw taak om het commerciële team volledig administratief te ondersteunen en op te volgen. Hierbij neem je vooral allround administratieve taken op jou zoals mailings uitsturen naar potentiële kopers, plakkaten voorzien, sales dossiers mee opstarten, database onderhouden, …. Bij de verkoop van een pand voorzie je de nodige documenten en volg je het hele proces op tot de ondertekening van het contract, en zelfs nadien. Naast het administratieve luik onderhoud je ook het contact met klanten, de commerciële kant van de job. Jouw profiel Ten eerste beschik je over minimum 5 jaar relevante werkervaring. Daarbij heb je een stevige basis administratieve skills. Ook ben je in staat om vanuit een commerciële mindset te werken om zo het klantencontact te onderhouden. Daarnaast ben je proactief, deins je niet terug voor nieuwe dingen en durf je het heft in eigen handen nemen. Om een vlot contact met eigenaars, huurders en klanten te verzekeren, kan je je vlot in het Frans en het Nederlands uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk. Ten slotte werk je steeds nauwkeurig en sales minded om het administratieve luik vlekkeloos te laten verlopen. Arbeidsvoorwaarden Onze klant biedt je een gevarieerde functie in een familiale kmo. Je komt terecht op een warme en flexibele werkplek waarbij je de nodige opleidingen krijgt om volledig in je nieuwe functie te rollen. Daarbij ontvang je een aantrekkelijk loon aangevuld met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekerin...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!