Heb je interesse in personeelsadministratie en loonverwerking? Als sociaal secretariaat bieden we dagelijks ondersteuning aan de werkgevers inzake payroll en personeelsbeheer. Jouw rol als Payroll Assistant bestaat erin om samen met de Payroll Consultant de personeelsadministratie van onze klanten in orde te brengen. Je bent in het bezit van een secundair diploma handel of kantoor of een bachelorsdiploma (rechtspraktijk, personeelswerk, bedrijfsmanagement,…). Werkervaring is een pluspunt. Je kan vlot werken met computerprogramma’s. Je beschikt over sterke communicatie skills en staat de klant graag te woord. Je komt terecht in een team dat reikhalzend uitkijkt naar jouw komst. Samen met hen kan je rekenen op permanente opleidingen, zowel intern als externe zodat je kennis up-to-date blijft. We garanderen je dan ook dat je job boeiend en uitdagend zal blijven en dat je elke dag nieuwe zaken zal ontdekken. We bieden je een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur en ...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!