Payroll Assistant à Aalst

Description du poste

Heb je interesse in personeelsadministratie en loonverwerking? Als sociaal secretariaat bieden we dagelijks ondersteuning aan de werkgevers inzake payroll en personeelsbeheer. Jouw rol als Payroll Assistant bestaat erin om samen met de Payroll Consultant de personeelsadministratie van onze klanten in orde te brengen. Je bent in het bezit van een secundair diploma handel of kantoor of een bachelorsdiploma (rechtspraktijk, personeelswerk, bedrijfsmanagement,…). Werkervaring is een pluspunt. Je kan vlot werken met computerprogramma’s. Je beschikt over sterke communicatie skills en staat de klant graag te woord. Je komt terecht in een team dat reikhalzend uitkijkt naar jouw komst. Samen met hen kan je rekenen op permanente opleidingen, zowel intern als externe zodat je kennis up-to-date blijft. We garanderen je dan ook dat je job boeiend en uitdagend zal blijven en dat je elke dag nieuwe zaken zal ontdekken. We bieden je een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur en ...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Aalst
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
05-12-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Alost | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre