Uitzendconsulent - Personeelplanner à Antwerpen

Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Werk jij graag planmatig en georganiseerd? Ben je ste

Description du poste

Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Werk jij graag planmatig en georganiseerd? Ben je sterk in het maken en invullen van planningen en administratieve opvolging van klantendossier? Wil je aan de slag in de boeiende wereld van HR? Zat je nu heel enthousiast JA te knikken? Dan verwelkomen we jou graag! Ter uitbreiding van ons dynamisch en tof team in het hartje van Antwerpen, zijn we op zoek naar een gemotiveerde consultant/planner.: Je zal voornamelijk ingezet worden voor de opvolging van onze grotere klanten (Key Accounts). Je gaat op zoek naar geschikte kandidaten en houdt lijsten bij zodat (ad-hoc)aanvragen snel ingevuld kunnen worden. Daarnaast sta je dagelijks in contact met je klantenom een relatie op te bouwen als vertrouwenspersoon en HR-partner. Je staat hen bij met advies en ondersteuning in hun personeelsbeleid. Vervolgens luiter je naar hun behoeften en denk je steeds in oplossing. We Love Solutions! Je zorgt er steeds voor dat de planningen correct verlopen en dit alles met een vlekkeloze administratieve opvolging van zowel de klanten- als de kandidatendossiers. Wat verwachten we van ons nieuwste lid in onze Daoust-familie? Alles begint bij de goesting om de job als uitzendconsulent te doen! Je zal veel bellen, interviews afnemen, dossiersopvolgen opvolgen, ... en dit is uiteraard veel leuker als je dit ook graag doet! Op drukke momenten kan jij het hoofd koel houden en krijg je het tegelijk warm vanbinnen bij het halen van deadlines en het invullen van jouw planning. Je werkt ordelijk en gestructureerd en kan vlot tussen prioriteiten en taken. Je hebt een commerciële ingesteldheid en maakt graag je klanten gelukkig. Je hebt een vlotte persoonlijkheid die graag deel uitmaakt van een team. Anderen omschrijven jou als flexibele duizendpoot met de nodige mensenkennis. Je komt terecht in een hecht team waar collegialiteit en warmte voorop staan. Een kantoor met tal van mogelijkheden om te groeien, resultaten te behalen en jezelf verder te ontwikkelen. Je zal kunnen genieten van de opleidingen van onze Daoust University en een intensieve begeleiding on-the-job door jouw ervaren collega. Dit alles doe je niet voor niets: je kan rekenen op een aantrekkelijk salarispakket aa...

Informations supplémentaires

Statut
Actif
Formation requise
Grade de Bachelier
Lieu
Antwerpen
Type de Contrat
Jeune diplômé
Date de publication
29-11-2024
Secteur
Administration / Secrétariat
Permis de conduire BE/EU exigé
Non
Voiture exigée
Non
Lettre de motivation exigée
Non
Langues
Arabe

Anvers | Administration / Secrétariat | Jeune diplômé | Grade de Bachelier

Postuler maintenant

Partager cette offre