Ben jij die verschilmaker die de klant graag wilt helpen met betrekking tot alle administratieve- en facturatievragen? Wil jij dé meerwaarde zijn voor de zakelijke klanten van Telenet? Ben jij op zoek naar een job met verantwoordelijkheid, stabiliteit, maar ook veel fun? Word dan onze verschilmaker voor Telenet Business Admin! In deze uitdagende job ga jij telefonisch en per mail klanten helpen met hun administratie- en facturatievragen. Je doet dit met een persoonlijke toets en altijd met een lach. Hier en daar een babbeltje slaan met de klant, mag zeker, want de klant wordt centraal gezet. Hoe ga je deze vragen oplossen? Door middel van de juiste vragen te stellen aan de klant, kom je te weten wat er precies aan de hand is. Met de tools die je voor handen hebt, ga jij samen met de klant op zoek naar de juiste oplossing. Hoe deze tools gebruiken? Hier krijg je natuurlijk een opleiding voor! Los van de vragen van de klant, ga je ook samen in gesprek over het huidige pakket van de klant. Past dit nog bij de huidige noden van het volledige gezin? Jij helpt de klant hiermee en biedt een pakket op maat aan. Heb jij zin gekregen om een meerwaarde te zijn aan de telefoon? Solliciteer dan via de sollicitatieknop! Herken jij jezelf in deze eigenschappen? Solliciteer dan ASAP! * Je hebt een passie voor klantencontact. De klant is bij jou geen nummer en wordt op de eerste plaats gezet. * Je wordt graag uitgedaagd om kennis te verwerven, evolutief mee te denken en kennis te delen. * Je hebt een commercieel inzicht, weet op een actieve manier te luisteren en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. * Je hebt interesse voor administratie en facturatie. * Je empathisch vermogen en klantgerichtheid zorgen ervoor dat je in alle omstandigheden gepast reageert en dat je luistert naar alle vragen en opmerkingen van de klant. * Je spreekt correct Nederlands, zowel gesproken als geschreven. Je spreekt bovendien ook erg vlot in het Frans! - Een aantrekkelijk marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques. - Een gedreven en intensieve opleiding door Telenet waarbij je van A tot Z gecoacht wordt. - Je werkuren zijn flexibel en liggen tussen 8u en 18u van maandag tot vrijdag. 1 zaterdag om de 4 weken werk je van 9u tot 17u30. - Na een positief afgeronde inloopperiode kom je in aanmerking voor een vast contract waarna je ka...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!