Bij Telenet geloven we in het enorme potentieel van de digitale wereld en zijn we vastberaden om onze klanten te helpen om steeds voorop te blijven in het digitale tijdperk. We streven ernaar om onze klanten de beste connectiviteit te leveren, het leukste entertainment en de beste oplossing, op elk toestel, op elk moment, overal. Telenet => als de klant je passie is, dan past Telenet bij jou! Vanuit ons Contact Center in Mechelen bied je telefonische support aan onze Telenet klanten. De klant, daar draait het bij Telenet alles om. We hebben er zelfs ons eigen straffe woord voor: Amazing Customer Experience. Jouw rol als Telenet klantendienstmedewerker is dus enorm belangrijk, want dagelijks sta je telefonisch heel dicht bij onze klant
Bij Telenet geloven we in het enorme potentieel van de digitale wereld en zijn we vastberaden om onze klanten te helpen om steeds voorop te blijven in het digitale tijdperk. We streven ernaar om onze klanten de beste connectiviteit te leveren, het leukste entertainment en de beste oplossing, op elk toestel, op elk moment, overal. Telenet => als de klant je passie is, dan past Telenet bij jou! Vanuit ons Contact Center in Mechelen bied je telefonische support aan onze Telenet klanten. De klant, daar draait het bij Telenet alles om. We hebben er zelfs ons eigen straffe woord voor: Amazing Customer Experience. Jouw rol als Telenet klantendienstmedewerker is dus enorm belangrijk, want dagelijks sta je telefonisch heel dicht bij onze klanten. Als Value Advisor sta je klaar met een persoonlijke service. Je gaat in gesprek met klanten dat zeer uiteenlopende vragen hebben over hun Telenet diensten (surfen, bellen, en tv kijken). Je zorgt voor een oplossing op maat en biedt nieuwe diensten aan die bij de klant zijn of haar behoeftes en interesses passen. Je bent een geboren luisteraar : je hoort wat klanten nodig hebben en wat beter kan Sales: connectie maken en steeds opzoek gaan naar een 'bestfit' in elk gesprek, met elke klant. Empathie: oprechte interesse tonen in de klant en zich kunnen inleven in hun situatie Energie krijgen van telefonisch klantcontact: Vlotte communicatie/ diepgang Maturiteit: goede werkhouding, afspraken naleven, omgaan met feedback. Motivatie: leergierig zijn . Passie en goesting hebben voor de job. Je bent flexibel : je bent bereid om van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8u en 17u30 te werken. Opstart op 23/06/2021 Opleiding van 6 weken Startersloon van € 2102 bruto, aangepast naar het aantal jaren beroepservaring Maaltijdcheques van € 8 /gewerkte dag Thuiswerken is de nieuwe toekomst: 3 dagen per week de mogelijkheid van thuis uit te werken. Een vast Telenet contract na 65 gewe...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!