Nog nooit gehoord van Voilà? Best mogelijk! Voilà is dan ook een gloednieuw initiatief van Vanbreda Risk & Benefits en Mediahuis en biedt particulieren de mogelijkheid om online hun verzekeringsproducten te vergelijken en op een zeer eenvoudig manier de beste optie af te sluiten. Om ons team van 8 medewerkers te versterken zijn we op zoek naar een gedreven CLIENTBEHEERDER Je helpt klanten verder via telefoon, email en chat Als klanten bijkomende vragen hebben over de info op de website, komen ze bij jou terecht. Jij kan dankzij je verzekeringstechnische kennis op hun vragen een antwoord formuleren, hen gidsen door het online proces en hen overtuigen van de beste optie. Als potentiële klanten onze website bezocht hebben, volg je op of
Nog nooit gehoord van Voilà? Best mogelijk! Voilà is dan ook een gloednieuw initiatief van Vanbreda Risk & Benefits en Mediahuis en biedt particulieren de mogelijkheid om online hun verzekeringsproducten te vergelijken en op een zeer eenvoudig manier de beste optie af te sluiten. Om ons team van 8 medewerkers te versterken zijn we op zoek naar een gedreven CLIENTBEHEERDER Je helpt klanten verder via telefoon, email en chat Als klanten bijkomende vragen hebben over de info op de website, komen ze bij jou terecht. Jij kan dankzij je verzekeringstechnische kennis op hun vragen een antwoord formuleren, hen gidsen door het online proces en hen overtuigen van de beste optie. Als potentiële klanten onze website bezocht hebben, volg je op of ze tevreden zijn over de info die ze gevonden hebben en bekijk je samen met hen wat Voilà nog meer voor hen kan betekenen. Je staat hen met jouw kennis, klantvriendelijkheid en overtuigingskracht te woord. Je volgt je dossiers op van A tot Z Je volgt je leads van A tot Z op. Dit betekent dat je na het succesvol afronden van het contract zorgt dat de polis correct opgesteld geraakt, de verzekeringsmaatschappijen de nodige info krijgen en de klant ook na afsluiting bij jou terecht kan met eventuele vragen of opvolging van zijn schade. Je noteert de contacten die je gehad hebt op een correcte manier in een CRM tool zodat een collega op elk moment inzage heeft in het dossier van een klant en deze met dezelfde service kan verder helpen tijdens je afwezigheid. Je denkt mee rond onze processen Werken in een opstartend bedrijf wil zeggen dat we continu onze processen optimaliseren. We verwachten van jou een kritische reflex om hieraan actief mee te werken en de flexibiliteit om nieuwe werkwijzen uit te testen en elkaar te helpen. Herken je je in volgende eigenschappen dan ben jij onze nieuwe medewerker! Ik heb een diploma Financiën en Verzekeringen en/of heb ervaring in de verzekeringssector Ik hou ervan klanten via telefoon, email en chat verder te helpen Ik ben administratief onderlegd en goed georganiseerd Ik ben ondernemend en flexibel Ik ben leergierig Wij bieden jou een boeiende func...
Sélectionnez le secteur qui vous intéresse ci-dessous et n'oubliez pas votre adresse email!